Dr Phil ENDS Spoiled Little Girl

Dr Phil ENDS Spoiled Little Girl


[Captions by Y Translator]
But you’re breaking the law.>>Okay.>>Oh no.>>What did you just say?>>I said, oh no.>>I did not ##>>Well, you think
this is a joke.>>Yes.>>Cause this is not gonna
be funny in about five minutes.>>Hello friends. It’s me your favorite
French YouTuber. Today, I got some more Dr. Phil for you.>>This past year, I’ve had to get really clear
with where I stand with both my mom and my dad. How old is this girl? 12, 13, 14 years old? You know, I gotta figure out where I stand
with both my parents. We got a civil war going on.>>Mom really honestly
is my best friend because she really
does understand me and she hears me like even my friends don’t
understand me the way you do.>>Aww. We love a good, wholesome, healthy relationship
with our parents, right? Okay. Well, this is going a little
too wholesome to the point that it was opposite
of wholesome not wholesome.>>I got so fed up with my dad. He was always nitpicking
everything that I did. My dad just so square. He just has no open mind. Oh just wait
till you’re an adult. Just wait until you get out
in the big real world.>>Yeah. Well, my parents
always used to tell me that and I don’t know. I have no regrets. I feel like they made
good choices for me and that you only appreciate
these choices once you’re older, but she’s like nah, if I wanna smoke
the devil’s lettuce. Im’ma a smoke the devil’s lettuce! Girl, chill your 14. You can’t even go to an R-rated movie.>>The big world kicks
you in the butt. Yeah. Well, I think the real
world can kiss my ass because it’s gonna be awesome.>>That’s such a little kid thing
to say cause the real world is gonna be awesome cause you know what I
could do whatever want. I will have
any responsibilities. No bills.
No nothing. I could just go out
there do whatever I want but that ain’t the reality,
unless you’re a YouTuber. You gotta work. You gotta make money. You got to have somewhere
to live and the hardest part is you don’t have mommy to feed
you every single meal. You gotta go out into the real world
and FEED YOURSELF.>>My dad really
does want me to act like some typical white girl. It’s just not me. I dropped out of school
because I really hate it. It’s awful.>>Uhm, you know me. Not your average white girl. I’m DIFFERENT. But what kind of parents
let a fourteen-year-old drop out of school like not even take
online school just drop out bye. My education is finished
for this lifetime.>>I expect you to act
like an adult but they treat you like a child.>>Maybe because you are a child? -.- you are 14,
but I know 14 is like, “No, I’m grown, GROWN! #Orangejustice Uh, grown. Y’all babies to me.>>I started having
sex about a year ago. I feel like I’m completely
mature enough to be in a sexual relationship just because I have all this
knowledge and understanding.>>Ohhhh! I’m sorry. You gotta be kidding
me right now. You’ve gotta be kidding me. Man, I got all of
this knowledge and understanding that I’m ready to be
in a relationship. Oh man. I feel bad for this girl. She out here posted pics like this on Facebook
and her mom is like yes, yes, girl! get you a man. I’m 14. What was I doing at 14? I was still asking
boys for hugs. And we got this girl, “Be in a sexual relationship just because I have all this
knowledge and understanding.” Kids think they know it all but really
y’all don’t know anything. (I’m a kid ;-;) But I don’t know, it’s 2018. Kids are different now
from when I was a kid. Maybe some of
y’all actually grown because y’all have
exposure to the internet.>>My mom believes it. As long as it’s making me happy
and as long as I’m protected. My dad doesn’t know is that I’m
in a polyamorous relationship. My dad thinks I’m like a “slut,” like I’m just selling it
all over the place. I’m just giving
everybody my everything. Uhm, hmm, a 14 year
old with multiple boyfriends, that she doin’ the dirty with. *insert lenny face* Pprrfff. Yeah. There’s a word for you. Yeah, I’m gonna have to agree
with the father on this one. I don’t know what you ask me. It ain’t right. How about just like yeah, yeah, do whatever you want as
long as it makes you happy.>>I smoke plenty
of weed together. When it comes a weed, my dad gets all closed in
my face and sniffs me like that. 0-0 He sniffs me. Ugghh, you smell like pack. Well, some people don’t like
how it smells and I don’t know the mom is smoking it too, so this is just
a disaster right here. She’s treating her daughter
like the best friend that she never had. Her mom needs to take
her ass to Bingo, go find some friends, her age.>>I think my dad
can either stand by my side or he can stand in front of me. And if you stand
by my side you’ll be with me. But if you stand
in front of me, I will run you [bleep].>>Oh, God run him
over with what? You can’t even drive. Aaaahh! I’ma run him over with my
polyamorous relationships whoop. Would have been better off
being raised in the jungle. If I was her dad that, I’d be like she
already messed up. Can we throw her away
and like start over? How late is too late to say,
yeetus to the fetus.>>You said that you have
a lot of knowledge and wisdom at this point. Are you referring
to relationship wise?>>Doesn’t necessarily mean
that I know everything, but it means that I have a lot of knowledge
in the years that I have.>>Oh, Okay, so she’s like, I got a lot of relationship
knowledge for being 14, which is like not
very much at all. She’s just dumb playing herself. So the whole point
that she went on Dr. Phil is because she wants her father
to accept her for who she is.>>How do you define
a polyamorous relationship?>>Relationship where two people
love each other but have sexual relations
with other people.>>You telling me this girl,
14 years old, she already found
the love of her life. An the love of her life
loves her so much that they want to go be
with other people. I wanna know how old is her boyfriend
or he put her up to this like, “Oh my God. Yes, baby. I love you, but we can like go
see other people. Okay?” It’s called a polyamorous relationship and like we
do it all the time. It’s for open-minded people
not for squares. I swear he’s like brainwashing her.>>Your 14, which does
that seem to you, young to be sexually active
in a relationship?>>Nuh, because according
to everybody else in this room and everybody on the planet
they have their own stereotypes and their own statistics for
how things are supposed to be.>>Wow, look at me. Ask me one hit of the devil’s
lettuce and it got me thinking like I’m a free spirit. I’m a free thinker. All y’all people in this room, you got stereotypes for what you
should be doing at certain ages. So what if, A six-year-old walks into a bar
and wants to drink? Hmm. That’s funny cause this girl
thinks she’s so smart. She’s intellectually ascended
above other 14 year olds.>>Wow, that’s pretty judgmental. You just judged everybody in this room and you
don’t know a one of them?>>The whole point
of the show is to judge me. For everyone to sit
back and judge me.>>Yeah, that’s the one
she’s talking about.>>OOOOOOOOOOOH!!!!
Damn. Dr. Phil., they got you good
or did you get her good? Like you just sit back
and judge everyone in this room. How dare you? My wife is in the audience. Look at her mom. She think it’s a big joke
to be on the show, like, wow, look at us,
problem family over here. We’re gonna be famous.>>The point of the show
isn’t to judge you the whole point of the show is
to try to get you some help.>>Daddy wants to get
her some help. Well, they’re saying here
thing is a joke like, you are judging me so I can judge all of you,
like your whole audience. Cause y’all judging me.>>I wanna be very
straight up about this. (This girl is seriously on her period..) What, what Dr. Sophie is saying
is absolutely correct. By definition of the law, your daughter is not capable
of giving consent.>>A 14 year old kid
can’t be doing the dirty because technically they can’t
consent because of the law. And then Dr. Phil
is gonna say it how it is and she go snuggle with
mommy start crying like, “Mommy, Dr. Phil,
he just doesn’t understand.” I’m not a basic 14 year
old white girl. I’m different. Yeah. What makes you different is
you’re a bigger problem.>>When a child is a certain age, they don’t have the capacity
to give consent. That’s why adults are charged
with making those decisions for them and protecting them.>>Yes, the mom was like, yeah, you can go do whatever you want. You can go sleep
with whoever you want. You have as many boyfriends as you want and do whatever
you want with them. And she’s like, no,
mom say it ain’t so. I’m sorry, but that is gross, disgusting that 14 year
old can just go do that. And Mom is just like y’all go do
whatever you want. I blame the mom. Hit that like button if we’re gonna blame the mom. Look whether the kid
likes it or not, you gotta know
when to tell them no. Like some awful can happen
to her daughter. She could get kidnapped or whatever
and the mom was just like yes because I let you do
whatever you want. When you care about somebody, you’re not gonna let them do
whatever the hell they want. There’s gotta be limits. I love my dogs as
much as they would love to like go off on their own
and explore the world’s, not Lumpy, just Cass. I’m not gonna let them do
that cause I love them, and I care about them
and they might get lost or something bad
might happen to them. Who does that? Unless a dog just go off
and explore the world because they want to.>>You say, I’m giving her dope cause all kids
smoke dope anyway. That’s absolutely
unequivocally, untrue.>>That is true because most kids
don’t smoke dope. The mom smokes it so she just given it
to her daughter like, here easy access. Here you go,
like she got her into it. Smoke this to be a freethinker. Do what you want.>>You are committing a crime.>>Amen.
Yeah.>>You are committing a crime.>>Okay.>>I can’t believe
this mom right now. Okay, okay. You are immature and
as stupid as your daughter. Real mature for
a 50-something year-old woman.>>This is not a
matter of opinion. You are providing
your child with alcohol. You are providing
her with marijuana.>>She’s like, “I didn’t come on this show
get roasted.” “Like, okay Dr. Phil, Okay.” These two girls,
they look a bunch of teenagers, like the mom too. Or maybe she missed
the brain cells like she’s missing
half her eyebrows. (OOOOH!) Okay. I don’t know which is worse? Them or the black girl
who thinks she’s white, that will laugh hysterically
every time Dr. Phil roasted her.>>Whatever.>>Okay.>>No, not okay. Do you not understand that?>>I do understand that, Yeah, that you’re,
but I explained why.>>Haley this is
not a courthouse. Dr. Phil is not a judge. Yeah. I let my daughter do everything because other kids
are gonna do it anyway. Therefore, it makes
it not illegal. That’s not going
to a grocery store and stealing a bunch of food
that didn’t sell. That’s gonna go bad anyway. And when they arrest you, you’re gonna be like,
but the food’s gonna go bad. You gonna throw it away anyway. That means I’m free
to go, not illegal. Her mom knows nothing
about the real world. Like her and her daughter,
they’re just dumb, ignorant>>Breaking the law.>>Okay.
>>Oh no.>>What did you just say? What did you say said?>>I said “Oh, no.”>>I did not…>>Oh do you think
this is a joke?>>Yes.>>Okay, you think this is a joke cause this is not going to be
funny in about five minutes.>>Ooooh. Oh what’s gonna happen
in five minutes Dr. Phil? What’s gonna happen? You’re gonna catch these hands? I hope they arrest the mom. I wanna know what happens.>>Your complete and utter
lack of respect here. You say people get in your way. You just run them over,
you’re gonna get that chance. And she saying she’s
about to get run over. I really hope one
of them gets run over or maybe they could put
both of them down. They could both get run
over good riddance. Goodbye. This world doesn’t need y’all. ” Okay, you think this is a joke because this is not gonna be
funny in about five minutes.>>She’s scared.>>They’re talking in the
background like send her away. She, she gotta go. Dr. Phil Rehabilitation.>>You’re gonna see
what you’ve created here.>>Yes,
yeah.>>What you’ve created is
a disrespectful young child here because you have taught her that she doesn’t have
to be accountable.>>Ooh, Dr. Phil,
what y’all gonna do? Have the cops been called? Hello police, I got the 411
on these two halls. Come collect them, please?>>Then maybe, that will work. I’m all washed. Okay, I’ll go.>>We’ll see how that goes.>>And she’s like,
“We’ll see how that goes.”>>We’re sending her into a pit.>>It’s all his fault.>>It is not his fault. It’s not his fault.>>Both of you. Both of you did
not love her enough.>>Ooh.
Wow.>>Wooow. You guys are so sad.>>Ahahaha.
He said it. I feel like that was such
an unprofessional thing to say “Y’all didn’t love her enough”, and that was supposed
to be the doctor. I don’t know
what happened to this girl. She probably went
to Dr. Phil’s Rehabilitation. Y’all want to find out
what happens next? Make sure you hit
the like button in the FACE! Comment below, would you let your kid do
what this girl is doing? And subscribe to join the wolf pack. Aroooooo! :3 I love you guys so much. Thanks for watching. Bye guys.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *